torsdag, februari 26, 2009

Tekniska prylar

Idiotprodukter - jag blir sjukt irriterad.

Veckan har rullat på och det känns som om att jag alltid har fullt upp numera - men det kanske jag har också...
B-uppsatsen är i full gång men tyvärr flyter det inte på så bra som vi hade hoppats. Det är dock inte lönt att lägga ner en massa energi på att skriva av mig här på bloggen om hur inkompetenta Helsingborgs rektorer är eller hur lata och dryga vår kommuns lärare är (precis sådan lärare som jag Inte ska bli alltså!)... Det kanske kommer en utläggning senare, dock!
Idag har jag lyckats städa hela mitt rum samt svära en hel j*vla massa då en teknisk pryl gått sönder. En dålig start på dagen säger jag bara. Jag avskyr ibland tekniska prylar...
Blir väl kanske en del tv-tittande idag men hoppas även på att lyckas plöja igenom lite litteratur. Avhandlingar, rapporter och sånt. Hoppas jag finner det jag söker!

Inga kommentarer: