måndag, februari 02, 2009

Känns som en bra måndag

Det där förstärkte "valet".

Och här sitter jag och käkar russin.
Jo, faktiskt.
Måndags morgonen har varit ganska så seg och intetsägande - men det är många timmar kvar till bedtime! Jag tittar ut genom fönstret och blir bara... lycklig :) Vädret är precis sådär lagom trevligt, visst det kunde ha blåst lite mindre men huvudsaken är väl ändå att det inte regnar utan istället är Sol på himmelen. Det behövde jag!
idag blir det en del läxläsning tänkte jag. Funderar på att framåt eftermiddagen ta en liten nypa luft också - jag behöver dessutom inhandla ett nytt lipsyl. Det är förvånasvärt hur länge mina lipsyl håller. Jag fattar det knappast själv... jag använder dem ju!
Kom på att det är snart är dags att inhandla ett nytt Skånekort också - det blir till att slänga pengar i sjön, så att säga.
Nu hade jag tänkt titta lite på solen genom fönstret för att sedan fördjupa mig i lite Hållbar utveckling :)
Jag återkommer...

Inga kommentarer: