torsdag, februari 05, 2009

Kalas för mig!

Vad ska jag välja?
Jaha, ja... och så var skolveckan "över"! Det går offantligt fort emellanåt och just nu känner jag bara att: jag hänger inte med. Tiden bara rinner iväg, typ längst med mina fötter och jag kan inget annat än haka på - ofrivilligt just nu vill jag lova.
Imorgon ska jag luncha med Micha i stan. Ska bli trevligt att träffa henne men det blir bara en kort vända. Jag ska ha kalas imorgon och det är mycket som ska förberedas :)
Dagen har varit halvt om halvt givande, om jag får uttrycka mig på det viset. Föreläsningen var inte speciellt intresseväckande (tvärtom somnade jag i princip) och seminariet kunde varit lite mer "spännande"... men eftermiddagen var helschysst med ett basgruppsarbete som gav resultat!
Nu hade jag tänkt Försöka smälta maten... vi får väl se hur det går.

Inga kommentarer: