lördag, april 07, 2007

Bio, begravning och "barnkalas" ;D


Lördagar är väl alltid härliga, eller vad säger ni? Det tycker jag att dom är i alla fall. Man vet att man har en dag imorgon som man kna ta det lugnt på också innan skolan drar igång. Och nu är det ju t.o.m. 2 dagar eftersom måndagen råkar vara en röd dag. Skönt, skönt. Det händer mycket ibland, att allt liksom bara infaller samtidigt. Sedan jag började mitt lov har det åtminstone varit så för mig. Jag kommer inte ens ihåg allt jag gjort eller kanske skulle göra. För exakt en vecka sedan så var man i ishallen och såg på Emily när hon körde is-show och sedan senare på kvällen så drog man till Mezzo för en fikastund. Och som liten avsluning McD på Stattena! Alltid nåt" !! Hur som helst... åkt en massa motorcykel har det också hunnits med.
I torsdags var jag på min första begravning. Var riktigt jobbigt. Sjöng också men fick som tur var göra det alldra först så att jag skulle slippa det. Efteråt bar det iväg till en restaurang och sedan hem till farmor och farfar <3
Bio tillsammans med Pier (eller hur du nu stavar ditt namn!) ;P Lite kebab blev det innan filmen "300" drog igång, och att det ska bli årets fetaste film... Nja, jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om det. Som avslut spelade vi lite biljard innan vi var tvugna att springa bussen. Kom ju på att det igår var SÖNDAG!! Klant arslen kanske man vill säga då. Men äsch! Alla kan väl göra små misstag.
Idag så ska lillbrossan som fyllt 16 år ha kalas för släkten. Dem kommer runt femtiden och då blir det god mat! Mums, mums! Imorgon drar man till Hässleholm och till Christoffers farmor för att äta en bit påskmat. *tjohoo* Och på måndag så kommer Björn, Elinore och Saga på besök - också dem för att fira min bror!
Mycket att stå i som ni kanske förstår men så är det ju ibland. Lite skolarbete har man iallafall fått gjort såhär på sitt sista lov någonsin! Usch ja, skrämmande tanke.
//Pussisar och Kjamizar

Inga kommentarer: