fredag, april 13, 2007

TRÖÖÖÖÖTT !!

Jag blir bara så utmattad när jag inser verkligheten - får en inblick i hur den är. Jag har nu helgen på mig att göra klart en hemtenta i Psykologi som bara precis påbörjats samt skriva en Stilanalys (som måste bli jättebra!) som itne alls är påbörjad. Jag blir så trött. Det ska in på måndag så därför kan man heller bara inte sitta och göra ingenting utan det måste fås klart. Och så ska det naturligtvis vara bra också.... suck!
Ikväll blir det lite film hemma hos Elin Felin. Ska bli mysigt men hoppas att jag då gjort lite av mina läxor... Jag ska försöka att tvinga mig själv att ligga i riktigt hårt. Det jobbiga med Psykologin är bara att förstå. Däri ligger mitt problem tror jag. Men, men ... lite energi finns det alltid i en. Man får väl ta oc tänka framåt - march!
Annars så händer det väl inget särskilt i helgen.
Hoppas att NI i allafall får en underbar helg UTAN plugg!
// Dra aldrig ut på saker - det BLIR ju så jobbigt sen.

Inga kommentarer: