lördag, april 21, 2007

Hoppas på Guld

HEJA, HEJA, HEJA!! :)
Christoffer är nu i Österrike och tävlar i BJJ. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå vägen för honom. Ett Guld hade inte suttit helt fel så som han har kämpat!
Älskar dig <3 Vet att det kommer att gå superduper. Håller alla mina tummar och tår ;P
Igår träffade jag Elin i stan för en liten fika, stack inom frissan - tog typ 3 minuter - inför balen. Senare på kvällen hämtade jag upp Elin och sedan bar vi iväg till bian :) Det första vi möttes av var "the stalker" *buuuu* haha! Skulle se "Hot Fuzz", riktigt bra var den om du frågar mig - lite äcklig emellanåt kanske men det kan man väl ta. Kom hem strax efter 23, hade haft en riktigt trevlig kväll !
Idag händer det faktiskt ingenting. Dansen blev äntligen klar. Det är väl typ det som hänt annars inget alls. Äta middag med familjen idag - länge sedan! Hoppas att det kommer något bra på tv, och finns inte det så får jag väl göra lite läxa (borde jag ändå göra så...)
//Nä, slutet gott allting gott

Inga kommentarer: