lördag, april 14, 2007

"Framtidens veta om"

Är det meningen att man ska blogga varje dag?
Har kommit fram till att det är synd att man inte kan kommentera blogginlägg om man inte är medlem.... kanske skulle ara lite kul ibland ändå om man fick lite POSITIV kritik eller kanske lite medhållsamhet för vad man skriver. Jag skriver ju ändå, hade liksom inte tänkt sluta för folk kan ju ändå läsa det! Dessutom så kan det ju var kul att ha inom en snar framtid också då folk drar sig på åt lite olika vägar och kontakten kanske inte alltid är helt 100 % hållbar. Kul då att kunna ha möjligheten att få uppdatera sig med vad foket hittar på under tiden efter studenten! (om man nu kommer ha tid att skriva)
Idag har jag varit och tränat sedan har jag mest försökt att komma underfund med mitt plugg men BLÖHÖÖÖ nä!! Palla, ingenting vill sig denna helg i pluggandet. Hemtentan blir helt B känns det som (okej, den kommer ju att lämnas IN i alla fall´). Stilanalysen har man inte börjat på ännu. HJÄLP!
Ska alldeles strax hem till min pojkvän - NU faktikst. Så ha det så bra så länge, vi hörs i nästa vecka eller nåt... Ni vet - TID!'
//Puss o kram

1 kommentar:

Anonym sa...

man kan visst kommentera även om man inte är medlem. det är du som bestämmer det i dina inställningar