måndag, april 16, 2007

En kort avslappningsdag

Jag måste ändå säga att jag känner en viss lättnad. Nu har man lämnat in två inlämningsuppgifter till. Så slipper man tänka på dem något mera - blicka framåt. Okej, inte för att den kasnke är sådär superljus den närmsta månaden men men... det går ju åt rätt håll åtminstone! :)
Har precis tittat igenom Luciafilm + lite bilder. Man längtar faktiskt tillbaka lite efter den tiden. Nog att det var jobbigt men samtidigt så finns man den där underbara kontakten. Tja, inte vet jag....
Kan tillägga att det numera går att kommentera mina inlägg, oavsett om du är medlem eller ej!!
Imorgon är man faktiskt helt LEDIG från skolan för en gångs skull. Man får då chansen att sova lite längre vilket ju alltid behövs och man kan ägna den tid man har till att göra saker som måste göras. Läxor och sånt där. HA! Kul tänker ni då. Läxor, vad positivt liksom? Nä, kanske inte , men extra tid har man ju i alla fall till övers.
Vill bara slutligen nämna att jag Älskar och Håller av min pojkvän Christoffer något otroligt mycket. Jag är glad över att han är min, bara Min. Senast idag fick jag en sån där återblick från i somras då vi var på Tomas Ledin konserten på Sofiero, vilken underbart härlig känsla. Den vill jag då aldrig bli kvitt. Älskar dig, baby <3
//Ha en bra kväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket älskar dig otroligt mycket med:D:D

Céline sa...

très bien toja, du hittade inställningarna....