söndag, november 18, 2007

Fotbollskväll på Stattena

Varför kan inte Lisa vara som Donna?
Igår blev jag och Christoffer hembjudna till Filip och Sara för att avnjuta en god middag samt checka in fotbollen. Kyckling med bacon och créme bonjuor tillsammans med bearnaisesås och hackelbackspotatis. MUMS! säger jag bara... resten av kvällen/natten åt vi godis och chips tills vi storknade.
Idag har jag bara drält... ;P haha... nä, faktiskt inte.
Jag dansade för ett par timmar sedan och det kändes riktigt skönt. Jag har en hel drös med uppgifter och läxor att göra men jag känner verkligen att jag inte orkar det just nu. Jag menar... det är ju så himla mycket skönare att kolla på TV. Tja, jag får väl försöka att göra lite grann men annars så överlämnar jag det till imorgon istället. Jag har ju bara mig själv att skylla om jag halkar efter... (dock att tillägga så gör jag ju ett garanterat bättre jobb än många andra så... Whatever!)
Nä, nu väntar alldeles strax TV:n. Jag kan liksom riktigt se hur den typ kallar på mig: "Snälla du, snälla starta mig nuuu".
// Chili-lime, rostade eller saltade? Välj själv!

1 kommentar:

Céline sa...

haha så du ändrade template, jag tänkte: "var fan har jag hamnat!"