måndag, november 26, 2007

Tentaresultat

Jag hinner inte med i sången. Det går på tok för fort!
Helgen har passerat ganska så långsamt. Men ibland kan det faktiskt vara ganska skönt. I lördags satt jag barnvakt på kvällen/natten. Det var ett tag sedan sist men det gick ändå hur bra som helst. Och trots att det blev en timmes försening så vaknade jag ändå pigg på söndagsmorgonen. (Dessutom så hann jag ju se Stay'in alive också) ;P
Dansade gjorde jag igår (med publik denna gång) och jag blir alltid lika faschinerad... så fort någon håller ett litet öga på en så är det som om allting skärps tio gånger - visst är det märkligt! Helt plötsligt klarade jag AV att göra de där tricepsen fullt ut... hmm...
Resten av söndagen tillbringade jag i "Billeshåla" och idag tog jag mig till K:stad för att få reda på första Tentaresultatet. Och vem fick VG??? ;)
Så nu är man riktigt lättad, nöjd och allting är frid och fröjd. Snart väntar Sånglektionerna och sen när jag väl kommit hem igen så ska jag äta kvällsmat, kolla på Cityakuten, Dawson's Creek och liksom bara njuta av livet. Låter det inte underbart?

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis :) Bra resultat på tentan!