måndag, november 12, 2007

Vätskebrist i kylan

Hur står det till idag? Jo, tack! Det går bara lite segt...
Farmor-Farfar och Mormor-Morfar var här igår och firade Fars Dag :) Underbart att få träffa dem naturligtvis... som alltid.
Dagen har för övrigt varit otroooligt seg. Det började med att vårt tåg var 40 minuter försenat! Usch och Fy och Tvi! Vi skulle ha varit 45 minuter tidiga till lektionen men blev nu istället 30 minuter försenade! Blir man galen eller?? Vi missade som tur var inget väsentligt... en liten enkät bara, innan vi satte igång med lektionen som faktiskt ändå gav en del.
Lunch i 1h 45 minuter - det kan vara bra ibland men just idag var det ingen höjdare... alla kände sig trötta, någon hade jobbat natt, andra var bara allmänt uttråkade och inte blev det bättre av att följande lektion (1h 30 min) var den mest seeega och mest ointressanta och mest oväsentliga föreläsning vi någonsin varit på! BLÖ, säger jag bara. Det var deffinitivt Inte värt de timmarna (inräknat lunchen) av våra liv. Då kunde vi varit hemma och vilat upp oss istället... men ok, kvällen är ännu ung och sånglektionen gick väl bra som vanligt. Snart väntar mat men jag är mest intresserad av drickan...! Jag har druckit bubbelvatten hela dagen men det är precis som om att jag bara inte kan få nog... Och fråga mig inte Vad det är för fel på mig... Vätskebrist (i denna kylan!?)... Tja, vad vet jag?
Men en sak är dock säker... jag kommer nanna gott inatt.
//Sophisticated Lady

2 kommentarer:

Céline sa...

jo men du vet, hela den där processen! mentala grejjen! men tiden går fort I guess och bättre att få det gjort innan det blir värre?

vi måste ut nån gång!

Céline sa...

jaså! nu efter 3 år skyndar du på med förändringar! men visst känns det skönt!?