lördag, oktober 04, 2008

7 månader sen senast

Where are you? Why do you hide?
Äntligen en dag ledig :)
Jag, Ann och Pem åkte till Familia och Väla igåreftermiddags! Ann skulle hitta skor och en mindre väska... för min del skulle det inte bli något. Bara en trevlig dag med kompisarna. Jovisst! Vi kan ju alla lista ut hur det slutade... ;)
Jag hitade också ett par skor - stövlar! :) Dock behövde jag faktiskt ett par och hade jag inte handlat dem själv igår så skulle jag gjort det med mamma nu någon gång i veckan... och eftersom vi fick det extra billigt (Ta 3 betala för 2 = Älska!) så tänkte jag att "va sören, det är inte varje dag man får ett par skor för under 350 kronor!"
Det var ju dock inte helt slut där... såklart. Det blev en liten kass från Lindex också (som jag dock behövde, så inte heller det ett impulsköp) samt en kass från GT ;) Jag kunde inte motstå prislappen 99:-
Hem snabbt som attan och jag hade exakt 50 minuter på mig att göra mig iordning inför kvällen innan jag skulle dra till Påarp. Vilken tur att man har en snäll pappa som kör en, annars hade det blivit väldigt knivigt!
Käkade hos Pem, gott värre! Och så förfestade vi lite med Absolut Påarp och chips till det. Vi hann t.o.m. gå en sväng med hundarna innan vi drog in till stan.
Det blev en helkväll på Tivoli (med Hampan som förrätt) ;P
Jag dansade som vanligt tills jag var alldeles blöt. NICE!
Idag ska jag bara ta det lugnt här hemma. För en gångs skull har jag INGA läxor som ska göras så jag ska bara käka gott med familjen ikväll... och sedan ska jag nog kränga ett Pringlesrör framför tv:n.

Inga kommentarer: