torsdag, oktober 30, 2008

Ny tröja införskaffad

I guess it's over?
Idag har jag hunnit med en hel massa saker! Redan vid 11 åkte jag och mamma till banken för att uträtta några små ärenden :) Det slutade mycket bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig!
Sedan fixade jag mitt Skånekort (Tusen spänn där ja!) för att därefter ta en kort (observera Kort!) tripp till Malmö... BARA för att i 15 minuter titta igenom en bok för att kolla från vilka sidor jag hämtat information till mitt arbete, trots att jag inte citerat! Ibland är lärarna lagom roliga...
Hur som helst belönade jag mig själv efteråt *haha? Jag köpte en tröja på GT som jag velat ha nu i några dagar... mysigt värre!
Nu ska jag alldeles strax (eller med större sannolikhet senare) fortsätta på mitt arbete. Jag har redan bestämt mig och ställt in mig på att bli färdig idag... om det så ska bli inatt, det bryr jag mig inte om. Men klart ska det bli.
p.s. Påminnelse att jag ska skriva om en dröm jag hade häromdagen, eller rättare sagt följden av drömmen. Det var något av det sjukaste jag varit med om! d.s.

Inga kommentarer: