fredag, oktober 24, 2008

Äntligen är kursen över...snart

Tänk så fel det kan bli. Och jag som blev irriterad.
VFU-uppgiften blev klar i god tid och nu väntar ett sista inlämningsarbete, sedan är kursen ÄNTLIGEN SLUT! (Egentligen skulle vi kunna säga att den är slut redan nu - idag faktiskt - då jag i nästa vecka ändå inte behöver åka in till skolan överhuvudtaget, och därmed inte heller träffa lärarna. Tack och lov)!
Som ni märker så kanske det är uppenbart att den här kursen inte precis varit i min smak. Och den uppfattningen är i sådana fall alldeles riktig.
Men nu är den över... ja, eller snart.
Ikväll, närmare bestämt klockan 19, så kommer mormor och morfar hit på besök för att äta lite... och umgås. Ska bli mycket trevligt. Jag tycker om när det händer saker runtomkring mig.
// So long!

Inga kommentarer: