lördag, oktober 18, 2008

Världens sötaste kusin har jag

Please answer me... do it. Now.
Idag har jag varit i Vollsjö och för första gången träffat min lille kusin.
Han var det sockersötaste jag någonsin sett :)
Det där med bebisar kan ju faktiskt diskuteras. Man uttalar inte i närheten av ett nyfött barn om "den" är söt eller rätt av ful. Men sanningen är faktiskt den att bebisar är antingen söta eller fula. Punkt slut. Går man till exempel in på Helsingborgs webbisar och kikar så ser man sanningen i vitögat. Bebisarna är antingen jättesöta... eller så är de inte det alls.
Jag hade tur, ja eller rättare sagt min morbror... för min kusin, han är den mest söta bebis jag någonsin sett! Söt och rar, alldeles lagom stor, fina små händer, vackra ögon - ja, han är helt enkelt underbar. Ett litet mirakel.
Visst, herregud. Han är min kusin men... ärligt talat. Det är just det jag är. Ärlig.

Inga kommentarer: