tisdag, oktober 28, 2008

Pluggar och pluggar

Det trodde jag då aldrig!
Idag har varit en helt vanlig dag, en sådan dag där absolut ingenting... och då menar jag verkligen ingenting... händer.
Jag har åtminstone fått lite uträttat på mitt "paper", och det är väl alltid nåt. Jag hoppas kunna bli klar på torsdag - dag, kväll eller natt spelar ingen roll... men tänk vad skönt att få ha fredagen helt ledig (då arbetet ska vara inlämnat... så en dags försprång i sådana fall)!
Dessutom så behöver jag ändå komma in till stan lite och kika. Känns som om att det var evigheter sedan... fast det är klart. Jag hade hellre åkt ut till Väla :)
Verkar som att det blir bowling på fredag med vännerna, i Malmö. Det är alltid kul när det händer saker och ting. Men varför måste det alltid vara så dyrt? Pengar styr allt här i världen *suck... !
Micha har fyllt 20 år också så det blir lite festande på lördag.
På måndag börjar jag en ny kurs och jag hoppas på det bästa! Tills dess... jag kanske hör av mig...
Vem Vet, inte du?

Inga kommentarer: