lördag, oktober 25, 2008

En långtråkig helg?

Hör av dig är du snäll.
Gårdagen blev precis så trevlig som jag tänkt att den skulle bli :)
Vi åt gott, lax och potatis... och sedan blev det onyttigheter efter det. Jag var proppmätt när jag hoppade till sängs, ungefär 01:00
Helgen har kommit, som så många gånger förr... och jag har absolut ingenting planerat. Bra eller dåligt kan man ju då fråga sig? Tja, jag har ju en hel del plugg som måste/borde göras men det är ingen brådska än så länge. Annars känner jag mig för tillfället väldigt uttråkad. Vad gör man åt det?
Jag har lust att hitta på något, inte bara sitta. Bio, shoppingtur utan shopping, dra till Danmark, klä ut mig, vad sören som helst!
Men jag vill Inte sitta inne i två dagar. Då om nåt så kommer jag att få abstinensbesvär, det vill jag lova.
//Do something.

2 kommentarer:

Céline sa...

har du tråkigt så får vi ta en fika!

Anonym sa...

Jag har fruktansvärt tråkigt dagarna i ända, tycker jag!! Men bara ett arbete kvar nu... sen så...
//Viktoria