lördag, oktober 11, 2008

Ann fyller 22 år

Det har fortfarande inte hänt någonting... gånger två.
Vaknade vid 7 imorse och kunde därefter inte somna om på riktigt igen. Låg och vred och vände på mig, hade en äckligt jobbig dröm som aldrig fick något slut och jag kände mig bara allmänt seg.
Ja, faktum är att hela dagen börjat dåligt. Jag hoppas nu bara på att det kan vända.
Ann fyller år imorgon och vi ska idag först ut och äta lite innan vi drar vidare till Tivoli. Än så länge känner jag mig inte det minsta laddad (dagen har ju som sagt börjat dåligt) men förhoppningsvis så hinner den känslan övergå till något annat!
Pem kommer hit innan och kanske kan hon trigga upp mig lite. Vi ska sova här hemma inatt... det blir nog bra!
Vad som händer imorgon får vi se. Jag har precis avslutat en veckas VFU och det känns i kroppen vill jag lova. Kanske blir det bara till att stanna hemma och sova ut lite. Det hade inte suttit helt fel...

2 kommentarer:

Céline sa...

vi får träffas nån dag!

Anonym sa...

Ja, det måste vi ta och göra... mitt har lugnat ner sig något nu... för tillfället har jag ju VFU!