onsdag, januari 24, 2007

Fan, vad jag är trött

Seriöst! Orkar inte! Att bara palla sig ur sängen denna morgon kändes som ett heldagsprojekt. Min kropp är typ helt matt och mina ögon orkar knappt hålla sig uppe idag. Jag brukar inte vara på det viset och inte har jag sovit dåligt heller. Jag antar väl att jag bara är allmänt trött dådå....
Ska på kalas i eftermiddag hos pojkvännens kusin i Bårslöv. Ska bli skoj, sen åker vi hem till honom ikväll och sussar där. Skönt att få komma iväg hemifrån lite :)
Annars händer det väl inget speciellt antar jag. Dagens dag är rätt så "soft". Två lektioner bara, och jag tror att dem blir av redovisningsform båda två. Fredrik är ju allmänt känd för det och Christer likaså - för det mesta i alla fall. Sedan slutar man. D.v.s. klockan elva idag. Efter det käkar man väl lite och sedan ska jag göra lite Projektarbetet med Céline. Kommer att bli så varje dag framöver. Några ärenden ska jag väl också hinna med... blev inte banken igår så får bli idag istället + att jag ska en runda till apoteket samt försöka komma ihåg att ringa min frissa idag när jag kommer hem för det har jag heller fortfarand inte gjort. Fy!
Annars är allt redan halvpackat inför kvällen , eftersom jag kom på i morse att jag nog inte får så mycket tid när jag kommer hem. Kanske en trekvart om jag har tur.
Baby <3>

// Snöiga hälsningar från Trötter

Inga kommentarer: