fredag, januari 19, 2007

Start, start

Nu har man precis kommit hem. Skolan har varit otuff ;P Och snart tänkte jag ta och packa. Ska till pojkvännen i helgen. Mysit pysit ska det bli. Saknar honom.

Söndag är den dagen som det händer mest. Först Kaisho på morgonen och sedan 6 timmar i kyrkan med övning, gudstjänst, käk och XP. Fullspäckat alltså, men kan ju vara kl att ha någonting att göra!

Nu är det bara 10 dagar kvar tills man fyller år! Tjohoooo! ......... nja, jag vet inte om det r sådär "tjohooo" längre. Man blir ju bara äldre och äldre med tiden liksom. *haha* Eller hur! Jag har ju hela livet framför mig.

Idag somnade Johanna till på golvet i en av datorsalarna. Haha, hoppas att det var en skön liter "nap" ;P
Tackar även Céline för hjälpen med att starta upp Bloggen - IGEN! Jo, jag vet men jag tar sådan tid på mig när det kommer till vissa saker. Denna var tydligen en av dem!

// På återseende, som man brukar säga!

Inga kommentarer: