tisdag, januari 23, 2007

Kort dag idag

Det känns som om att allt kommer att ordna upp sig till slut i alla fall.


Idag är det tisdag. Har precis avslutat en 20 minuters lång lektion och har just slutat för dagen! LÖNT, eller? Nä, kanske inte precis. Men ska ändå stanna kvar med Céline och arbeta lite med Projektarbetet. Det behövs, det kan jag lova er. Men det ser ut som att det kommer att bli riktigt bra i slutändan.

hmm... ska man göra något speciellt idag då?

Tror att jag ska gå ett ärende på banken men innan det så blir det lite mat samt projektarbetestid. När jag sedan kommer hem så ska jag ta en varm kopp te och bara njuta lite av livet, eller nåt! Och eftersom det ju är tisdag så har jag dans sent ikväll. Får se om jag tar bilen eller om pappa får köra mig. Känns lite tvivelaktigt att köra själv nu när det är så halt ute och har varit så mycket olyckor på vägarna.

Ringa frissan kanske man också ska göra. Känner att jag har noll koll på mitt hår. Det var ju trots allt i Augusti som jag klippte mig senast! Hör och häpna :P

Och på tal om att klippa sig så är det precis vad min underbara pojke ska göra nu vid lunchtid.

Kalas imorgonkväll och sedanhem till pojkvännen. Och helgen är fullbokad vilket känns underbart.


// See you later!

Inga kommentarer: