måndag, januari 22, 2007

GodisÄtare


Nu sitter man i datorsalen och ska strax påbörja en ny lektion. Kommunikation står på schemat. Just nu käkar jag Godis! Det är sååå himla gott! Jag hade inte kunnat leva utan Godis. Typ helt omöjligt. Kände bara det där suget efter sötsaker nu när helgen gått. (köpte en fet påse igår men var för mätt efter maten så orka inte röra den *haha*)

Somande tidigt igårkväll med Christoffers armar runtom mig. Klockan var kvart över nio när vi kom hem från XP och muffinsbakande. Trötta var vi redan då, somnade typ bara 1,5 timme senare :) Together Forever!


Baby <3


Idag har man första sånglektionen på ett år. Min pedagog har varit mammaledig men nu är det dags igen! Äntligen säger jag! :D


Slutar skolan klockan 14:15 idag. När jag kommer hem tror jag att det bara blir till att softa lite, kolla på TV. Ja, och kanske t.o.m. ta och SOVA lite.


"I Believe I can Fly

I Believe I can Touch the Sky

I think about You every Night and Day

spread my Wings and Fly away

I Believe I can Fly"


// Hörs snart igen

Inga kommentarer: