söndag, januari 28, 2007

PALLA MED

Jag blir så jävla trött på vår Naturkunskapslärare!!! Varför ska hon göra allt så himla svårt!! Förbannade slutkommentarer - det funkar fan inte alls att göra på det viset , och tro inte att jag okmmer ägna timmar åt det imorgon! Det kan hon glömma - för då är det min födelsedag som gäller ch inget annat oavsett VAD!! Så det så! Blir heltokig så jag kna koka över!
Hade en fantastisk helg i alla fall.... i fredags blev det god fondue på Elysée i Malmö samt underbar musikal - "Guys and Dolls". Fantastisk bra! Igår så hade man kalas för släkten. Fick massor av finfina prylar och mer väntar mig.... familjen imorgon, samt Christoffer och sedan har vi hans familj till helgen, samt kanske vännerna + att mormor och morfar har något då de kommer hem och kusinerna likaså! :D

//Massor, massor!

1 kommentar:

Céline sa...

vadå slutkommentarer? vad pratar du om?! jävla hemtenta jag fattar noll. jag känner på mig ett jävla vg...hur fan ska man dra paralleller och egen analys till ngt man fullständigt vill stoppa upp i...
hur som helst....grattis i förskott