onsdag, februari 13, 2008

Skolan och sånt

Det börjar närma sig. Det är inte många veckor kvar nu.
Okej... så har man lämnat in arbetet som skrevs igår. Blev nöjd med det - precis som jag ju brukar bli med mina inlämningar. Fick även reda på att Jag, Ann och Emelie fick VG på den vetenskapliga rapporten (och det trots att lärarna poängterat att man Inte kan få VG om det är en ickeindividuell uppgift!). Hallå? Betäm er kanske?
Hur som helst, Fältdag imorgon. Alla hjärtans dag så jag och Emelie hade tänkt att vi skulle låta barnen få pyssla lite på morgonkvisten :)
En ny tenta är snart här så det blir till att plugga riktigt mycket inför den. Inte slappa mer nu, det har blivit mycket utav det den senaste tiden. Men nu är det andra bullar!
Till helgen väntar ett besök utav farmor och farfar men annars står inget speciellt skrivet på schemat. Inte har jag någon dans heller då folk har "Sportlov". Ja, folk... inte Jag alltså ;P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vill väl inte ha sportlov när man kan ha en tenta?! ;P

Céline sa...

grattis till Vg:et
vad tycker du om min nya layout? cool va?