fredag, februari 22, 2008

Överraskning!

Vadå inte ha erfarenhet? Det är för fan ett gift.
Tentan var smärtfri. Nu är den över. Igår var man ändå "tvungen" att palla sig iväg tidigt i ottan till skolan - för information. Och tyvärr information som jag kanske hade kunnat klara mig utan. Hur som helst så fick jag reda på att jag och Pem inte kommer att få något besök under vår kommande VFU-period vecka 9-10. Lättad? Nja, jag vet inte riktigt. Men jo, lite är jag nog. För visst blir det en lite mindre press. Då ska jag bara njuta riktigt mycket och ha roligt.
Farfar fyllde år i onsdags så jag, mamma oh pappa åkte ner till Malmö för att fira lite. Det blev Kyckling i whiskeysås med ris. Jag ääälskar det. Det är en rätt som man aldrig kan få för mycket av och det, mina vänner, är endast ren och skär sanning! Snacks senare på kvällen hann vi också med :)
Idag började jag dagen med att sova ut. Vaknade efter 11, steg upp och käkade frukost. Sedan har det bara blivit en massa tv-tittande. Till middag väntar saftig oxfilé med potatiskrocketter!! Älska!! :) "På spåret" får man ju heller inte missa. Idag är det den stora finalen och jag håller starkt på våra härliga skåningar Johan Wester och Ann Lundberg.
Klockan 21:00 blir det filmtajm. Jag resenserar den förmodligen! Och någon dag snart när jag är på hugget så blir det nog ett Hett ämnes-inlägg där jag kommer lägga fram min sida av äcklig rökning och dödliga cigaretter... ja, det kokar inom mi för tillfället. Fatta! Det finns inget positivt med det. Jag önskar att tobaksindustrin gick och dog! ...... åh, vad skönt det där var. Men det är en helt annan historia. Nu ska jag bara njuta av vad kvällen har att bjuda på samt njuta av den underbara nyheten som kom via telefon igår. *thihi*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, har du läst mitt inlägg om rökning kanske? Bara varnar dig, du kommer få en massa argsinta kommentarern men det är värt det ;)

Anonym sa...

Ja, det har jag men det vet jag redan ;)