söndag, februari 10, 2008

Läger i helgen

I love... NÄ!
Varit på läger i helgen i Bårslöv. Sångkompaniet var laddade. Det blev allt från teaterövningar till god mat och lite sång. Natten var helt klart jobbigast. Inte nog med att jag sov på ett vanligt tunt liggunderlag!!, vissa av "barnen" var uppe och sprang en hel del innan alla helt somnade. Suck. Men nästkommande dag blev väl ändå bra! Dans och sång blev det då och allting avslutades med lite lek.
Kvällen tillbringade jag i min säng! (Som var betydligt mjukare än liggunderlaget) Bortsett från Melodifestivalens första deltävling som jag tillbringade med familjen ute i vardagsrummet. Deltävlingen som för övrigt blev världens största fiasko och där jag efteråt skämdes för att vara svensk. Svenska folket har verkligen Ingen smak för musik och jag kunde tillägnat ett helt inlägg åt att bara gräma mig över detta... men jag orkar verkligen inte.
Suck.
Vecka 7 börjar imorgon. Både på gott och ont, kanske :)

Inga kommentarer: