tisdag, februari 19, 2008

Spot - en hund på rymmen

(USA 2001, Familjefilm)
David Arquette spelar brevbäraren Gordon som på ett märkligt sätt blir indragen i ett "rymningsdrama" då han sitter barnvakt åt sin grannes son. Fast det är inte en människa som rymmer utan en hund inom FBI. Godon väljer att snällt ta hand om hunden då grannpojken bett honom om detta men är då inte helt medveten om konsekvenserna. En maffia är nämligen på jakt efter hunden.
Följ med i ett hisnande äventyr fyllt med glädje och humor. Detta är en Äkta familjefilm där hela (barn)familjen bänkar upp sig framför tv:n med läsk och popcorn. Filmen har det mesta och Arquette gör en rolig skådespelarinsats.
Betyg: 4

1 kommentar:

Céline sa...

vickie! det är inte bara du som har tenta!! på fredag ska jag lämna in en enorm hemtenta och som det ser ut nu ligger jag lite risigt till! var tvungen att läsa om flugornas herre idag och hemtentan går ut på att applicera olika samhällsteorier och bla bla bla. Problemet är att jag än så länge inte fattar ett skit, vet inte hur jag ska lägga upp allt, troligtvis kommer det till mig på torsdagskvällen!! men ja fika, kanske nästa vecka?