tisdag, februari 19, 2008

Mattekluringar

Céline... vad säger du om en fika?
Jahapp... så var det dags för en ny tenta. Måste erkänna att jag faktiskt inte pluggat sådär hutlöst mycket denna gång men samtidigt känns det som om att man har koll på det mesta. Mycket handlar ju också om räkning i sig och det har jag, Ann och Pem förberett genom att lösa en massa mattekluringar på nätet. (Obs! sida angiven av vår lärare också för den delen).
Förutom tentan imorgon så fyller min farfar år så vi ska hem till dem och käka imorgonkväll. Kan väl vara skönt efter tre timmars salssittning?
VFU-start nästa vecka. 2 veckor även denna gång. Skönt att blir fri från att pendla lite :)
Nu ska jag väl skriva sisådär två blogginlägg till och sedan återgå loiet till pluggandet. Jo, jag Måste faktiskt ;)
Visst ja! Höll nästan på att glömma... bara för att man har en tenta på gång så innebär ju inte det att man missar en bio. Var och såg "I am legend" igår med pappa och Victor (i huvudrollerna... haha... nä, jag skämta bara) klockan 21:30. Nice, nice!

Inga kommentarer: