söndag, juli 20, 2008

130 fotografier

Nu är det bara en vecka kvar! :)
Tog en kort vända till stan igårkväll för att träffa Ann och Rebecka i staden. Vi drog till Hamnkrogen och tog varsin cider. Kvällen blev inte långvarig men det räckte långt och länge. Själv fick jag gå hem i regnet från stationen. Men jag klagade inte, hade ju trots allt varit smart och tagit med mig paraplyet ;)
Idag är det söndag och inget speciellt är inplanerat. Funderar på om jag ska ta och se Batman ikväll. Victor har ju faktiskt filmen så det kanske känns onödigt... men är där inget annat så... jag får väl kolla upp det kanske.
En vända till affären ska det också bli. Jag kan ju inte klara dagan utan godis :) *mums*
Kommande vecka är det festival i stan. Innan dess hade jag tänkt ta en liten vända till stan för att införskaffa lite smått och gott. Sen måste jag ut en vända till Väla också och fixa med fotografierna. Tänkte att ju snabbare jag gör det (d.v.s. typ imorgon) desto bättre. Dels för att kameran blir tom - har märkt att den tydligen är full nu - samt att jag får ett "mindre" projekt att lägga ned möda i. Det kan jag behöva!

1 kommentar:

Anonym sa...

blev bildrna fina?
nacken känns bättre men jovisst kan man sjukskriva sig för det men inte just nu går det, även hur dumt det än låter. Förklarar när vi ses! För långt att skriva allt här..
Och jag ska tänka på hur jag skriver ;D men när man väl är inne i det glömmer man de där dumma punkterna ;D !
Vi ses snart får jag hoppas , länge sedan sist!
Puss angel <3