torsdag, juli 03, 2008

Segling?

Det ser dött ut, alltså.
Jag har tagit lite ledigt från datorn och därav inte uppdaterat.
I måndags åkte jag och Ann över sundet till Helsingör för en liten tripp längst gatorna :) Vädret var perfekt och vi avslutade allt med en liten pizzabit innan vi tog båten tillbaka till Sverige!
Jag införskaffade en underbart fin sommarskjorta i hallonrött... När ska bli första gången att använda den måntro?
Igår låg jag ute i solen mest hela dagen och lyckades bli mäkta röd... det syns fortfarande men kommer inte hindra mig från att dra ut i solen igen om ett par timmar :) Jag kan omöjligt hålla mig undan den. Klippte mig igår också. Känns riktigt skönt att ha en kortare frisyr, framförallt nu på sommaren.
I eftermiddag ska jag ner till båten med mamma och pappa. Min morbror och hans sambo med barn (min underbara lilla söta sockertopp) kommer ner och ska "åka båt" - vi får se hur mycket åk det blir. Vi kanske håller oss till att titta ;P
Allting avslutas med lite grill.

Inga kommentarer: