fredag, juli 18, 2008

Jag borde läsa mer!

Nu har jag testat... och det gick ganska bra.
Fram till igår var jag och Victor ensamma hemma :) Mor och far har varit ute och seglat och själv har jag bara njutit av enskildheten - ja, mer eller mindre.
Dagarna har mestadels fylllts av film och onyttigt ätande ;P men vad gör det. Vädret har ju inte precis inbjudit till något annat.
Jag vill ha sol nu. Har tröttnat på gråa moln och oregelbundna skurar. Det räcker!
Pem hörde av sig häromdagen med ett förslag om att vi kunde ses idag. Jag vet ännu inte hur läget ser ut. Känner för tillfället att jag vill äta middag med familjen och dra ut lite "senare" (inte för sent)... typ vid 20 tiden. Men det går inte ihop med de andra... hmm... jag får se...
Snart... snart kommer jag härifrån :) äntligen!

Inga kommentarer: