tisdag, juli 08, 2008

"Änglar och Demoner"

Kom tillbaka snälla du.
Dagarna flyter på... precis som de ska om allt står rätt till :)
Egentligen har jag inget såkallat "uppdateringsmaterial" då mitt liv för tillfället är mer dött än en fiskbulle i hummårsås (by the way, jag tycker om det). En relativt nyttig sak har jag dock lyckats uträtta. Jag har läst ut en bok. På mindre än en vecka! Det ni ;)
"Änglar och Demoner" av Dan Brown är utan tvekan en av de absolut bästa böcker som jag någonsin läst under min ännu korta livstid. Nog att jag tyckte bra om "Da Vinci Koden" men jag undrar om inte denna tar priset ändå - ja, än så länge alltså. Jag ska nämligen börja på en ny idag. Browns tredje spänningsroman... och jag längtar verkligen.
Kanske beror intresset för boken ("Änglar och Demoner") lite på att jag nyligen besökt Italiens vackra huvudstad, Rom. (Liksom "Da Vinci Koden" som utspelar sig i Paris, som jag besökt inte mindre än tre gånger). Hur som helst så lovar jag en sak... Du kommer inte kunna lägga ifrån dig någon av dem när du väl börjat läsa. Jo, bra är dem!
Så sitt inte här utan sätt igång och läs och låt dig dras med på ett hissnade äventyr... ja, eller två!

Inga kommentarer: