söndag, juli 13, 2008

Grillkväll någon?

Min fina outfit ;P när?
Söndag. Inget planerat.
Det blev att jag stannade hemma igår, precis som så många andra dagar. Jag har börjat tröttna nu. Funderade tidigare på om jag kanske skulle hoppa upp på cykeln och ta en liten tur till Råå - bara för att det ska hända någoning idag. Kanske käka lite glass...
Det snackas en hel del om grillkvällar men hittills har det inte hänt ett dyft. Tänkte att jag skulle höra av mig till ett par vänner för att höra hur det ser ut nu i början på nästa vecka. Hur svårt kan det vara att samla ihop ett gäng för en liten skön grillkväll? Oavsett om folk jobbar eller inte nästkommande dag så måste de ju äta middag iaf! ;) Vi snackar liksom inte sena nätter här, utan helt mänskliga tider, typ 18-19 tiden.
Det borde funka.
Det struliga nu kan väl kanske istället bli Busstrejken - ja, det vill säga om det blir någon! Jag röstar på INTE. Jag menar, tänk om jag vill ta mig ut till Väla. Ska jag GÅ från Maria Station då eller? Nä, sluta tramsa er... och när jag ändå är igång.... sänk busspriserna era puckon! Det är på tok för dyrt.

Inga kommentarer: