lördag, juli 12, 2008

Jag behöver fler Projekt

Jag vill ha en man, ge mig en man.
Kommer knappt ihåg vad jag uträttade igår -och kanske beror det på att jag just inte uträttade något ;)
Lyckades åtminstone skicka iväg ett viktigt brev samt lämna lite skräp uppe vid stationen. Mycket mer än sådär blev det inte förrän mamma och pappa kom hem och jag körde en kort vända till Maxi samt spelade Alfapet i ett försök att utklassa de andra... jag tänker inte tala om hur det gick...
Kvällen ägnade jag åt film.
Störtregnet i morse kom nog som en överraskning för alla! Själv hoppade jag upp ur sängen för att se vad tusan som föregick där ute... det var länge sedan jag såg så mycket regn - och detsamma gällde nog grannen ;P
Inför kvällen har jag än så länge inga planer. Jag är riktigt sugen på att dra ut lite, komma iväg. Jag behöver det.
Förutom det så skulle jag behöva ett projekt. Jag älskar projekt (så länge de är roliga :P) och jag uträttade 2 st redan i förrgår. Fast nu är det dött igen. I och för sig så skulle jag ju kunna dra ut till Väla och LÄTT fixa 2 st. "mindre" projekt hur enkelt som helst... men inte idag. Eller?

Inga kommentarer: