onsdag, september 03, 2008

Back from Lägerskolan in Höör

Trött, utmattad, slagen... och nu ska jag iväg och träna!
Jag kan börja med att redan Nu säga att det inte blir några bilder från lägret. Kameran låg i väskan precis hela tiden... ibland orkar man inte och ibland glömmer man helt enkelt.
Lägerskolan var helt okej. Visst att man kände sig något "sunkig" när man kom hem - tänk att en dusch kan underlätta Allt!
Jag har vistats ute i princip hela tiden under två dygn (undantaget de få timmar som jag sov och åt frukost). Det har blivit en hel del småkrypsletande och tittande, barkbåtstillverkningar samt god mat och trevligt sällskap. Men det mest fantastiska av allt... inget Regn! Hela tiden hängde regnmolnen över oss och cirkulerade runt, runt, runt... men bara ett par stänk blev det.
Nu är jag riktigt trött och till råga på allt så har jag fått vedervärdigt hallsont på köpet. Men det hindrar inte mig från vissa plikter. Dansen väntar om mindre än en timme.
Vilken tur att jag har bilen ;)

1 kommentar:

Céline sa...

tycker det är dags att vi ses igen...