tisdag, september 23, 2008

Dejt... med Céline

Dunderhet!
Idag har jag träffat min underbara Céline :) Vi tog en fika i stan (kallas det egentligen för fika även om man inte äter någonting?), som vanligt blev det Espresso House. Inget mig emot, dock... jag diggar det stället!
Vi snackade skit, mest om mitt spännande liv (*haha - ironi kanske) och faktiskt även en hel del om lagar och förordningar. Det må låta tråkigt, but I had a great time! Jag får alltid reda på en massa nya saker om hur vårt samhälle faktiskt fugerar, då jag träffar Céline. På tre timmar har man lyckats samla ihop så mycket information att man inte får plats med mer i sin lilla hjärna ;P
Dessutom fick vi båda tag i vart sitt plagg inne på Gina... jag vet! Trots att jag sagt till mig själv att jag inte skulle köpa mer kläder på ett bra tag. Men det går inte. Jag var bara jättetvungen denna gång... precis som alla andra gånger.
Sticker till dansen om ett par timmar. Ska bli skönt att få skaka loss lite. Jag har haft så mycket att tänka på den senaste veckan.
Shake that ass´ !

2 kommentarer:

Céline sa...

vi måste fixa nyare bilder på oss tillsammans

Anonym sa...

Ja, definitivt! Många!