söndag, september 21, 2008

Jag ska sluta bygga upp förväntningar

Saker och ting blir nästan aldrig som jag tänkt mig.
Jag är en person som har väldigt lätt för att bygga upp förväntningar och sedan filosofera kring dessa i överflöd. Jag har kommit fram till att jag måste sluta med detta, då det alltid slutar med att jag blir besviken... sviken.
Mitt privatliv ska från och med nu även bli min ensak... och endast Min. Jag slipper vissa komplikationer alt. konfrontationer och jag kan behålla alla känslor för mig själv utan att behöva förklara dem .
Jag är 20 år.
20.
Mitt liv börjar Nu. På riktigt, nu.
Livet är en berg-och-dalbana, med häftiga branter och härliga uppgångar.
Alla hamnar vi i svackor. Ja, faktiskt mer eller mindre hela tiden.
Livet.

Even though I try, I can't let go
Something in your eyes, captured my soul
And every night I see you in my dreams
You're all I know, I can't let go

Inga kommentarer: