måndag, september 01, 2008

Lägerskola

Gammal sovsäck.
Efter en massa jäktande känns det skönt att redan ha krupit ner i sängen. Jo, det är precis Där som jag är nu :)
Imorgon väntar två dagars lägerskola och själv tycker jag att det ska bli riktigt spännande. Jag gillar små äventyr... man kan ju aldrig veta vad som händer.
Jag har redan packat klart (jäktandet) det mesta. Bara maten är kvar och den blir nedpackad först imorgon. Vi ska ha med oss ALLT matigt själva för dessa två dagar... och onsdagens lunch Måste lagas på stormkök. Och jag som aldrig använt ett. Pem och jag bestämde oss för Tacos! Det är superenkelt, och varför göra saker och ting svårare än vad de redan är?
Det ska nog gå.
Jag återkommer igen på onsdag alt. torsdag med en uppdatering... och kanske lite bilder från kaoset ;)
// Tjing

Inga kommentarer: