torsdag, september 18, 2008

Oförskämd !

Nu drar magen ihop sig något...
Veckan har passerat ganska så smärtfritt. Ja, nu tänker ni väl: vadå? Veckan är inte slut ännu?
Jo, för mig är den det - rent skolmässigt dvs.
Igår var jag och Pem med 2:orna på lägerskola under dagen. Vi håvade i bäcken och tittade på kryp. Lönnkransar hann vi också med att göra några stycken innan jag och Pem drog oss tillbaka.
Idag har varit en helt meningslös och totalt ointressant dag. Först var vi ute i typ en och en halv timme tills händerna frös till is. Det värsta av allt var väl att jag inte lärde mig någonting nytt, som jag inte skulle kunna komma på själv *suck*
För det andra så hade vi endast en till lektion efter den meningslösa utelektionen. Förutom att lektionen i sig ("Läromedel") var allmänt DÖtradig så var läraren otroligt oförskämd och respektlös mot mig då jag yttrade mig om en helt oprovocerad fråga! Hon har numera förlorat all min respekt och jag kommer inte bry mig om henne mer i den här kursen, det är ett som är säkert!
Helgen bjuder på lite utav varje: Imorgon ska jag plugga i Lund, ta en vända i stan och gå ut på kvällen. Lördag bjuder på (förutom plugg, som jag gärna hade skippat) stort kalas i Höllviken för kusinerna. Trevligt, trevligt. Söndagen... ja, dit har jag inte kommit ännu. Fast jag behöver ju inte planera Allt i förväg, eller?

Inga kommentarer: