lördag, september 15, 2007

Tre mystiska drinkar


Jag kommer aldrig någonsin att få veta...
Fredagen var man ledig från skolan och jag måste erkänna att det kändes riktigt skönt. Att man sen även gjort klart grupparbetet tills nästa vecka gör allting bara ännu bättre. Så jag kunde sova lugnt.
Under dagen blev det faktiskt mest bara vila... satt vid datorn och grejade lite och sådär. Tog det bara allmänt lugnt.
När klockan närmade sig halv sju blev jag körd ner till stationen. Tog mig, tillsammans med Emelie, hem till Ann i Lund för att där avnjuta ett glas vin (OCH snacks till det, såklart). Meningen från första början var att vi skulle dra till The Tivoli lite senare men det dök upp lite omständigheter på vägen... Så slutligen hamnade vi istället på Grand Hotell i centrala Lund. Där satt man och pimplade drinkar, snackade och mös. Efter att ha blivit bjuden på varsin drink utav "våra hemliga beundrare" så tog vi tåget hem 01:14.
Ett bra avslut på en fredagkväll.
Imorse vid 09:30 tiden kom Christoffer :) Saknat honom oerhört mycket. Just nu ligger han faktiskt och siver i min säng här alldeles bakom mig och det känns så underbart att bara vara medveten om att han faktiskt är Här, hos mig. Vi åker till Höllviken senare i eftermiddag för att där fira mina kusiner som fyller 15 år . Ja, det är som man säger... Tiden går fort när man har roligt. Men det kan det väl vara värt?
// Spänningar i luften