onsdag, december 12, 2007

Baka mandelmusslor

Hmm... men var det så då?
Julen närmar sig med stormsteg och jag längtar bara mer och mer efter den. Känns som om att det bara är snön som fattas nu.
Jag sitter här hemma och försöker plugga men det går inte undan precis. Har läst ett av 4 kapitel än så länge. Men jag har ju hela morgondagen på mig också, så det ska väl ordna sig. Känner att jag bara inte är på humör idag. Jag kommer liksom ingenvart.
Ska till farmor och farfar ikväll för att baka mandelmusslor :) MUMS!! Det är så otroligt gott + att det var länge sedan jag träffade dem så det ska bli kul.
Till helgen händer väl inget speciellt egentligen, förutom att dansa. JO! Och klä julgranen också - och Det är ju ändå speciellt. Och übermysigt :)
Julandan kommer så smått...

Inga kommentarer: