måndag, december 10, 2007

Välajulklappar

Julen nalkas... jag kan typ känna det.
Idag har jag varit på Väla med min bror! Jo, det är alltså helt sant. Vi köpte julklappar till familjen - ja, och det inkluderar även oss själva ;P
Nu är det bara ett fåtal kvar som skall införskaffat. Ibland är det där jättesvårt. Jag har för övrigt kommit på ett par fiffiga idéer... det är bara det att jag inte vet vilken jag ska köra på riktigt ännu... hmm... jag får väl ge mig själv lite betänketid till ändå. Men det är så svååårt.
Var på sex- och erotikparty i lördagskväll. Så himla kul det var. Jag trodde seriöst bara att det skulle bli fruktansvärt pinsamt men icke. Kvällen började ganska så avslappnat med underkläder och lite gott käk - Samt att inte förglömma en riktigt god kall glögg (johopp, kall var rätta ordet). Vid 21:30 tiden dök en tjej upp med en massa "godsaker" och kvällen lyftes till max. Somnade tvärt klockan 02:30 i sängen.
17 månader idag. Känns fortfarande sådär underbart, underbart... <3

Inga kommentarer: