lördag, december 08, 2007

Itoy

Var uppe ett helt dygn igår... så kanske inte så konstigt att man är trött?
Efter Tentaskrivningen igår så satt man på ett fik i Perstorp då man ju lyckats missa tåget med en minut. Men hade trevligt, så vad gjorde det egentligen?
Hann nästan inte mer än hem så skulle man sätta sig på tåget igen för en hemmakväll hos Ann. Kvällen fördrevs med Idol, massor utav chips och godis, guitarrhero och lite Itoy! Askul!! Det var längesedan jag skrattade så mycket ;)
(Christoffer och Peter var riktigt bra på att vifta med armarna. Haha, ja suck alltså. Det såg ju inte klokt ut).
Vi lämnade Lund runt 02-tiden och innan vi lämpade av Pem i Påarp så hämtade jag lite småsaker hemma. Och allt resulterade ju då i att vi var i Billes strax efter 03. Eftersom det var Tenta så hade jag gått upp klockan 04:15 så... man var rätt trött alltså.
Idag har jag inte gjort något särskilt. Går mest och väntar på att klockan ska bli halv tre så att jag kan kliva in i duschen och göra mig iordning inför kvällen som ska spenderas hos Ingela i Allarp. "A ladies night" ! ;) Ska bli riktigt intressat.

Inga kommentarer: