lördag, december 29, 2007

Nyårsshopping

Besviken - Sviken.
Hmm... jag har bestämt mig för att behålla filmen i alla fall. Trodde att jag redan hade sett den men man ska ibland inte ha alltför förutfattade meningar. Den verkar bra! :)
Idag har jag varit med mamma på Maxi och handlat inför nyår. Mycket gott blir det.
Utöver det har det inte hänt något märkvärdigt. Som vanligt då alltså. Lite deprimerande. Käkat godis har jag gjort och så har jag kollat lite film/tv. Håller för tillfället på att röja undan bland alla mina julklappar. De har legat framme ändå tills idag men Nu är det minsann dags att rensa bort dem från soffan och se till att de lägger sig på sin rätta plats! Jag har faktiskt lyckats riktigt bra.
Nu har jag bara kvar att göra iordning allt i mina två toalettskåp. Ska bli spännande. Dessutom får jag hoppas att lite gammalt skit åker ut nu också... sånt från flera (!) år tillbaka. Känns som om att det vore dags nu ;)
Ikväll blir det lite filmtajm antar jag - typ kanske "Hajar som hajar" ? Vem vet... om inte annat så har jag "backup" på lager.

Inga kommentarer: