lördag, december 22, 2007

"Keep moving on"...

Frågan är om det kommer att bli en bra jul... ?
I torsdags var jag i stan och fikade med Elin. Tog tåget från Kristianstad (sista dagen detta året) och mötte upp henne på Knutpunkten. Det blev till att lämna lite böcker på biblioteket och sedan satt vi länge på Graffiti och pratade. Det var ett givande samtal...
Begav mig så småningom hem och bara "relaxade".
I fredags gick jag upp i relativt god tid för att ta mig in till stan och där möta upp Céline. Vi tog en runda på stan och jag handlade mina sista julklappar - så Nu äntligen är allt färdigt, inkl. kort :)
Efter någon timme blev man lite hungrig så vi satte oss på Graffiti (ja, igen - fast jag åt faktiskt ingenting när jag var där med Elin). Det blev en massa snack - mest om dansen och allting kring den. En sista runda i stan blev det och runt 4-tiden tog vi "en snabbis"Fahlmans. En kopp te värmde gott.
Tog bussen hem och hann knappt mer än att vända innan jag tog bussen tillbaka till stan för att möta upp Elin. Vi slog oss ner på Mezo med varsin varm kopp choklad och grädde. Chokladbollen smälte...
Kvällen avslutades på Stinsen! Jag var hemma lagom till 01:00.
Nu är det verkligen inte långt kvar till julafton...

Inga kommentarer: