söndag, juni 29, 2008

Födelsedagsfirande i Blekinge skärgård

Jag blev besviken - jag Är besviken.
Fredagen spenderade jag mestadels framför burken... till klockan närmade sig åtta. Vid halv tio drog jag till Lund för att möta upp Ann. Vi hade bestämt oss för att ta en liten drink ute. Vi hade ju inget bättre för oss :)
Gick upp tidigt igår morse - närmare bestäm tjugo över sju. En kusin skulle ha kalas uppe i Blekinge och därför var vi tvugna att ge oss av tidigt. Jag körde nästan hela vägen upp (2 h 45 min). Solen lyckades krypa fram under dagens gång vilket var glädjande. Mycket mat, en rejäl promenad och lite lek fyllde ut dagen. Vid 22 satte vi oss i bilen och åkte hem.
Idag är det söndag, jag är lagom trött (vad nu lagom är egentligen?), godissugen (vilket jag nog ska kunna lösa rätt lätt), sugen på att läsa, kolla på tv och bara "relaxa"... så det får det nog bli !

3 kommentarer:

Anonym sa...

där är den där ugglan igen....;)

Anonym sa...

I'd like to find out more? I'd love to find out
some additional information.

Here is my blog ... Http://Victims.Dcfallen.Net/

Anonym sa...

I've read several good stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting. I wonder how a lot effort you place to make this type of excellent informative site.

Also visit my web blog; 79108