måndag, augusti 03, 2009

Övernattning x 2

Jag har fortfarande inte sagt något - men jag kommer inte undan det. Någon gång måste det bli.

I fredags blev det först Sushi med Anna B och Elin innan jag och Elin drog vidare till Olympia. Vi skulle bowla tillsammans med en drös andra människor. Efter att tappert kämpat i en timme lyckades jag kamma hem vinsten på vår planhalva ;)
Efteråt bar det iväg till Hampan och kvällen slutade på Tivoli där jag dansade järnet!! Senast jag var ute och dansade var för nästan ett år sedan - så det var väl på tiden!
lördagen solade jag lite under förmiddagen. Vid fyra-tiden åkte jag hem till farmor som för tillfället är ensam hemma. Jag skulle stanna över natten för att hålla henne sällskap. Vi pratade, åt middag och tittade på tv.
Gårdagen kom och då var meningen att jag skulle köra hem men så blev inte fallet. Farmor såg gärna att jag stannade en natt till och självklart ställde jag upp på det :)
Så söndagen blev fullspäckad med ärenden som skulle göras och vi hann också med att spela ett par spel och se lite på tv innan det var läggdags.
Idag har jag inte gjort något särskilt. Jag körde hem under förmiddagen (och hamnade mitt i vägarbete) och sedan dess har tiden rullat långsamt. Jag är supertrött och tänker bara slappa resten av dagen...
Nu är det American Idol.

Inga kommentarer: