söndag, augusti 23, 2009

Tjejkväll och sol

Drar ut på det lite till...

Ojsan. Det var visst ett tag sedan jag uppdaterade ;)
Det har väl i och för sig inte hänt sådär överdrivet mycket - som vanligt då alltså.
Jag har förvisso hunnit klippa mig, vilket för övrigt blev mycket bra (med tanke på att det var en annan frisör än 'min' denna gång). I samma veva lyckades jag spendera lite pengar till trots att jag satte stopp för mig själv på den punkten i förra veckan - men... jag lever ju bara en gång (?)... och så länge jag inte lider... Klippningen sved dock lite.
I torsdags käkade jag lunch i Råå hamn med familjen. Ett litet avbrott i den annars så hektiska vardagen - skämt åsido ;)
Helgen har mestadels tillbringats åt att sola. Förutom det hann jag även med ett besök hos Josefine i fredagskväll. Tjejkväll stod på schemat och det blev en relativt lugn kväll - bortsett från vissa flamsiga inslag.
Lördagen flöt på.
Söndagen har flutit på.
Nu ska jag fortsätta slappa och kanske läsa ytterligare lite i min bok innan det blir filmtajm!

Inga kommentarer: