måndag, juli 06, 2009

Bilder från i lördags

I miss you... wherever you are.

Måndagar
. Ny vecka. Varje gång. But right now I like it.
Det verkar som om solen har tagit lite semester denna vecka. Visst kan det kanske vara bra med lite omväxling men jag är säker på att om bara ett par dagar så har jag tröttnat igen - då vill jag bara sola och mysa i värmen.
Har precis käkat glass - igen (och gissa vilken). Har funderat på att läsa lite i min bok idag, mest så att jag faktiskt kommer någon vart i den. Vill så gärna påbörja en ny men Inte förrän den jag håller på med är utläst.
Ska till Elin en liten sväng ikväll och göra tjejerna sällskap :) Ska bli trevligt men blir nog ingen utgång för min del - bara för lite sedan kom jag på att "visst ja, det är ju måndag" (bussarna går inte hem så sent då). Dock ska det bli trevligt att bara träffas, om så bara för en kort stund.

Nedan kommer lite bilder, som lovat, från bbq:n i lördags!

Inga kommentarer: