fredag, juli 10, 2009

Kusiner med på båttur

Vill ha det där med någon...

Gårdagen blev fylld med äventyr. Min morbror och hans familj kom som planerat och hälsade på oss. Vid halv tre mötte jag och pappa upp dem vid bilen nere vid hamnen. Vi skulle ut en liten sväng med båten :) Efter att alla, inklusive gosedjuren, fått flytväst på sig så lossade vi ankar. Dock höll vi oss bara inne i hamnen eftersom det blåste så förskräckligt - och jag lovar... den turen hade inte blivit nådig... men vi hade mysigt ändå.
Efter den lilla turen tog vi och fikade nere i båten och sedan begav vi oss hem.
Väl hemma blev det kurragömma, underbar grill, krocket i trädgråden och lite efterrätt på det. En alldeles underbar torsdag :)
Idag har jag inte gjort någonting speciellt.... men har inte strävat efter det heller. Jag känner mig personligen helt slut i kroppen och höll på att somna tidigare idag. Vet egentligen inte vad det beror på men skulle inte förvåna mig ett dugg om det är vädrets fel.
Jag vill ha sol och värme... NU!

Inga kommentarer: